מסגרת לתמונה, זה לא עניין של מסגרת. יש כאן סיי (Say), יש כאן אמירה.
מסגרת התמונה, היא הטאץ' האחרון, החלק הסופי, הסיומת בתהליך היצירה. הדבר עליו העבודה יושבת, שמכיל, מאשר לה מקום, מגן, שומר – ומראה לעולם, דרך כך, שהוא מאפשר לעולם – לגשת אליה, ולראות אותה, בתוכו.
מסגרת לתמונה, יכולה להיות מסגרת עץ לתמונה, ויכולה להיות אחת מן המסגרות לתמונות הגדולות – שרואים בחדרים מעוצבים היטב, בטוב טעם. וגם בחדרים… שפחות. יש כל מיני שימושים למסגרת, ואפשר להשתמש בהן מתוך שיקול בטעם עיצובי, או שלא. כך שמסגור ציורים, הוא הרבה יותר מאשר מסגרת עץ לתמונה, שאפשר לקבל ברוב חנויות המסגרות לתמונה – מסגור ציורים, זה לאנשים שמבינים מה היצירה מביעה – זה לאנשים, שאוהבים אומנות, שמבינים
כך, בבואנו לחנות מסגרות לתמונות, אנחנו יכולים לבדוק כמה הצוות מבין, כמה הוא מתעניין, כמה הוא רואה את החזון שלנו – כי מסגרת יכולה להיות הדבר שבונה או משנה את היצירה. היא מוסיפה את הטאץ', המשמעות – שאליה שמנו כוונה. כך שמסגרת לתמונה, בין אם זו מסגרת עץ לתמונה, או כל חומר אחר – עוזרת ליצירה לשבת, ולשבת בתוך מתחום מסוים, שתוחם אותה למראה – שאפשר שהמשורר התכוון אליו עד מאוד.
לאדריכלים, מעצבי פנים – ושלל אמנים, יש עניין לעתים, להשתמש במסגרות לתמונות גדולות – בעיקר אם מדובר בתצוגה, או מעין תערוכה ארכיונית או מוזיאונית. מסגרת לתמונות גדולות יכולות להכיל היטב את היצירות רחבות המימדים, בין אם זו מסגרת עץ לתמונה שתתמוך את המיצג, או שמא מסגרות לתמונות גדולות מחומרים אחרים. חנות למסגור תמונות, יודעת לרוב את ההבדלים בין סוגי המסגרות – בעיקר אם מסגור זה משהו שהם יודעים ומבינים היטב. כי חשוב להבין שיש משמעות אינטואיטיבית, אנרגטית – גוון משלה – למסגרת שבוחרים, עבור הציור או התמונות הגדולות. לכן, מי שמבין במסגור, יודע להסתכל על ציור – ולראות בו למה האמן התכוון, או שלא. וזה בסדר. אבל אם הוא מבין, אם האדם הזה יודע את תחום המסגור במידה מספקת ומעמיקה, והוא באמת בעניין של הציור, ייתכן שיהיה לו את הפידבק המדויק – המושלם, עבור אותו אמן – כדי לצייד אותו במסגרת העץ לציור, או לתמונות הגדולות – שבאמת תתמוך את היצירה שלו לחיות, לאנימציה – שתביא אותה לחיים.
כך שאם חנות למסגור תמונות גדולות או ציורים, יודעת לעבוד עם אמנים, שמעוניינים במסגור של מסגרות עץ לציור, או תמונות גדולות, ויודעת לתת את האינפוט הזה, את המשוב – על מה באמת יכול לעבוד, ולא לעבוד – מבחינה טכנית, ואמנותית – השירות שהם מעניקים יכול להיות מאוד יקר ערך – במידה ששווה כל מחיר, שאמן ירצה לשלם בעבור שירות למסגור תמונות גדולות או ציור, מן הסוג שיצר לתערוכה כזאת או אחרת. שזו הסיבה גם שמדובר על זכוכית מוזיאלית, שלמעשה תומכת בנטרול כ-99% מההשתקפות, וב-70% מקרני ה-UV. לפי נתונים באינטרנט, לכל הפחות. כך שמסגור משתמש למעשה בזגוגית שכזאת, כדי לקחת את היצירה לרמה הכי גבוהה שהוא יכול. חנות לֶמסגור תמונות, מסגור מעץ, לדוגמה – יכולות להשתמש בהרבה מן המקרים בזכוכית כזאת – כדי להציג מה שנקרא איכות גבוהה, כזו שמשלבת בין מסגרת לציור, מזו שאפשר לרכוש בין השאר גם בחנות המסגור שמוכר מסגרת שכזאת, לבין זגוגית שכזאת – אותה כנראה ניתן לרכוש גם כן בחנות למסגור שכזו.
אם כן, ישנם תהליכים רבים שיכולים לתמוך בתמונה – כדי שתביע את המיטב שבה. השילוב והאפקט המתקבלים ממסגרת יכולים בהחלט לתמוך בכך. בהצלחה רבה, תודה על הקריאה.
לעומת זאת, יש שיטות הדפסה אחרות ושונות – כמו לדוגמה הדפסה על אלומיניום – דוגמת כרומולוקס, שהמיוחד בכרומולוקס זה היותו חומר אלומיניום קל משקל. שזה נהדר לייצר הדפסה על חומר שכזה, מכל מיני סיבות. בעיקר כשמדובר בסוג מסוים של מתכת. ועל אף כך, יש כאן גימור עדין, ואיכותי – שכרמולוקס יכול להביא עמו. בכרומולוקס יש שילוב בין מתכת לעדינות, שיכולה לייצר רושם של איכות וגימור עדין. זו הסיבה שכרמולוקס הוא אחת הבחירות המוצעות היום כשזה מגיע להדפסה על גבי אלומיניום.