שלטים לכנסים

שלטים לכנסים ותערוכות

לאחר תקופה של שנתיים בה העולם כולו השתנה בעקבות הקורונה, ניתן לראות חזרה בקצב מוגבר של כנסים ותערוכות עם מפגשים פרונטליים. התאוששות העולם מתקופה בה מרבית הפגישות היו בזום, גרמה לנו להבין שאין תחליף לחוויה במפגש בין אישי. כנסים ותערוכות עם הרצאות ודוכנים תצוגה מתחילים למלא את היומן של מרכזי הכנסים בארץ ובעולם ומחזירים לנו את החיוך לפנים.

 

היערכות לכנס מוצלח כוללת כמובן את עיצוב ובניית הדוכן בו נציג את מוצרינו ושירותינו, לצד מתנות שנהוג לתת למבקרים כגון מחברות ממותגות, אוזניות, מעמדים לטלפון וכו'. לשלטים שנכין לכנס חשיבות גדולה לטובת יצירת בולטות על פני השלטים של הדוכנים הסמוכים לנו ובכל התערוכה בכלל ולכן יש מקום להשקיע מחשבה רבה בסוג, גודל ועיצוב השלטים. 

בעיני רבים כשאומרים שלטים לכנסים ותערוכות מתכוונים לרולאפ שמועמד לצד הדוכן, אולם זה בהחלט לא מה שיצור לדוכן שלכם בידול ובולטות מול האחרים. קיימים סוגים רבים ונוספים של שלטים שאומנם יהיו בעלות גבוהה יותר מרולאפ סטנדרטי, אולם בהחלט כאלה שרואים אותם למרחוק ולא ניתן להתעלם מהם.

 

עיצוב השלטים בכנסים ותערוכות

מבחינת עיצוב השלט, אנו נבחר לעצב כמובן את השלט על בסיס המיתוג של העסק – צבעי המותג, פונטים וכמובן הלוגו. יחד עם זאת, אחת הדרכים הטובות ליצור בולטות בתערוכה הינה באמצעות תאורה. תאורה על השלט, או שלט מואר בתאורת לדים, או אפילו מסכי ענק המאפשרים להציג סרטונים, אנימציות ותנועה אין סופית על פני השלט. בעודינו מדברים על עיצוב השלט, חשוב להדגיש את עניין העומס הויזואלי. טעות נפוצה היא לנסות "לדחוף" כמה שיותר תכנים ותמונות בשלט וכאן חשוב להדגיש שזה בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת" כשמבקר עובר ליד הדוכן שלכם הוא צריך להבין מיד במה אתם מתעסקים. ריבוי מסרים בשלט, עשויים לבלב אותו ויגרמו לו להתקדם הלאה לביתן הבא. הגדרות מטרות מראש, והמסר המרכזי אותו אנחנו מעוניינים להעביר יעזרו לנו למקד את התוכן הנכון לשילוט.

 

יצירת זהות ברורה ושפה מיתוגית אחידה

החל מהשלטים, דרך מחברות ממותגות ועד החולצות אותם ילבשו המציגים, הכל צריך לשדר בשפה עיצובית אחידה וברורה, הלוקחת בחשבון את המיתוג הקיים בעסק. בכדי להחליט על המסר אותו אתם מעוניינים להעביר בשילוט, על המחברת או אפילו על החולצות, חישבו וכתבו על מה שמייחד אותכם. משהו אחד ברור ויוצא דופן שקיים אצלכם ולא אצל האחרים. זה יכול להיות פיצ'ר של המוצר או יכול להיות משהו בהרכב האנושי של החברה. התמקדות בחוזקות שלכם בהשוואה למתחרים יגרום למבקר בתערוכה להתעכב ולהתעניין בשירותים ובמוצרים שלכם.

שתף פוסט

איזה יופי!
לא תפסיקו לקבל מחמאות, על התמונות שתדפיסו אצלנו
דילוג לתוכן